torsdag 13. august 2009

Er Norge virkelig så gode?

- Jeg fikk et par tårer selv også da jeg feiret for meg selv etter kampen. Det viser bare hvor tungt dette har vært. Mamma og min familie har blitt svertet mye i det siste sier John Arne Riise til VG. OK, Riise - du kan få gråte så mye du vil så lenge du spiller slik du gjorde i går.

Drillo sier også at han måtte roe ned Riise før kampen. Det skjønner jeg veldig godt, med det medietrykket og de idiotiske uttallesene til Baardsen. Egentlig kan man godt sparke norsk rettsvesen litt også, for hvem er så dumme at de legger en slik rettsak rett opp til landskamper og til seriestart i Italia? Men nå er jo ikke norsk rettsvesen slik at man tar hensyn. Det skulle da bare mangle.

Ser også at Skottland skylder på dommeren, vel - han var dårlig - ingen tvil om det, men hva med straffen Norge skulle hatt? Ballen som var inne? Som Carew sier: Det hadde blitt bråk om det hadde vært avgjørende.

LES DENNE: Her er alle målene fra kampen

Ikke overraskende er også Hoset veldig stolt, noe han har all grunn til å være. I min tid som fotballelsker har jeg sagt utrolig mye stygt om Hoset. De siste ukene i Molde og denne landskampen er et bevis på at du faktisk kan spille fotball. Gjør meg bare en tjeneste: Gå til en frisør. En slik de har i militæret. Så skal jeg trekke tilbake alt.

Og til slutt: Nettavisen sier: Du ER Norges Beckham, Riise. Da er vel ringen sluttet

Og for å svare på mitt spørsmål? JA! Vi er så gode.

2 kommentarer:

  1. Har ikke trua! Virker ikke som at det skal noen ting til for å dytte norge inn i en defensiv og redd posisjon. Denne kampen bør derfor tas med en stor klype salt pga utvisningen.
    Norges store overraskning var definitivt Hoseth, meget viktig for norges offensive spill.

    Vil avslutte med at det beste jeg så i hele går var at Martin Andresen satt på stadion, flott det er der han hører hjemme!!

    SvarSlett
  2. Nei, Norge er IKKE så gode. Kun et blaff.

    SvarSlett