onsdag 12. august 2009

Riise kunne ha blitt posh-spice

Leser i Dagbladet at John Arne Riise ville bli Norges Beckham. Det er en fin drøm det, hvis det hadde dreid seg om PÅ banen. Problemet er at han prøvde å bli det utenfor.

Jeg ble bitt av ideen om å være Norges Beckham, sier Riise til VG. Skal vi tro Dagbladet, altså.

Det eneste John Arne Riise kunne ha blitt er muligens posh-spice. Jaja, han har i hvert fall skjønt at det var relativt dumt selv.

Uansett så gir det meg en mulighet til å legge ut det morsomste intervjuet noen gang:

3 kommentarer:

  1. Riise hadde vel i så fall blitt Ginger Spice.

    SvarSlett
  2. Ikke skjønner jeg hvorfor Baardsen prøver latterliggjøre Riise med å ville lese høyt fra et brev skrevet av en ennå ung mann med en voksende karriere. Drømmer er da helt normalt og noe å strekke seg mot. Når man blir eldre, firer man gjerne litt på ønskene og normaliserer dem. (Ikke alle gjør det, men de fleste modererer seg litt) Det har ingen relevans til saken som nå pågår.
    Reagerer også på at fyren skal fremstille Riise som en idiot ang økonomisk styring når han selv ikke har det..han sier jo i retten at regnskap, bilag og sånt er han ikke flink med. Man bør feie for egen dør først. Og jeg er ikke fotballfan,- sitter bare og undrer meg litt over denne saken som nå pågår og tenker mitt.

    SvarSlett
  3. Det ironiske med Baardsens forsøk på å fremstille Riise som en rotekopp er jo at dess mer rotekopp Riise er dess mer illustrerer det viktigheten av at Baardsen gjorde jobben sin. Hvorvidt Riise er en rotekopp er irrelevant i forhold til jobben til Baardsen. Det illustrerer bare at Riise trengte den hjelpen Baardsen skulle ha gjort. Lurer litt på om Einar Baardsen er totalt inkompetent hva gjelder datamaskiner. Hadde han benyttet seg av nettbank og et enkelt regnearkprogram på en skikkelig måte ville han vel ikke hatt disse dokumentasjonsproblemene.

    SvarSlett