torsdag 20. august 2009

Savner dere Ronaldo nå?

Laget er større enn enkeltspilleren
Laget er større enn enkeltspilleren

Hvor mange ganger har du hørt det?

Alex Ferguson har kanskje ikke brukt nøyaktig de ordene etter at Ronaldo ble solgt til Real Madrid, men at det har vært meningen bak mye er sikkert.

I går tapte United, uten Ronaldo, mot Burnley. 33 år gamle Robbie Blake laget mål.

Sir Alex mener det var en slett forestilling.

Han sier også at skjebnen spilte inn.

Greit nok, Ferguson begynner å bli gammel - så vi godtar litt babbel. Sannheten er at i en kamp som i går kunne en spiller som Ronaldo virkelig vært forskjellen på lagene. Han kunne vist noen sekunders briljans og laget målet/målene som United trengte.



Akkurat slik Gerrard viste i går mot Stoke. Fra å se ut som dumpekandidater mot Spurs i helgen så Liverpool ut som potensielle ligamestre i går.

Men nå glemmer jeg jo helt serielederne.... Spurs på topp. Åtte mål på to kamper. Defoe er i form og de kommer også til å lede etter helgen....

6 kommentarer:

  1. Nå skal jeg ikke være ufin, men THFC kommer IKKE til å ligge på topp etter helgen. Der kommer dessverre Chelsea til å ligge.

    Men ja jeg likte at Manchester United tapte igår...jeg storkoste meg :D Noe jeg da også ettertrykkelig gav uttrykk for i sms til mine venner som er Man Utd fans :D

    Men jeg koste meg mest av alt over LFC sin prestasjon mot Stoke...som vi ikke klarte å score mot, i fjor årets sesong :)

    SvarSlett
  2. Hvis du mener at Liverpool spilte som en dumpekandidat imot spurs, så vil eg påstå at du ikkje har peiling på fotball i det hele tatt,Man U vant i helga, men spilte enn mye årligere kamp enn Liverpool

    SvarSlett
  3. Lenge til Mai kos dere så lenge....

    SvarSlett
  4. Vedder på at du som skriver dette er Liverpool fan, jævla tulling??

    SvarSlett
  5. Jaja, Liverpoolfansen får kose seg så lenge de vil.. helt til mai :P

    SvarSlett